نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1728
-
الف
+

شوخی گرداننده یک برنامه تلویزیونی با بازیگر «کوچه اقاقیا»؛ «آرلوند» شدی؟

بازیگران سریال کمیدی نوروزی «زوج و فرد» در یک برنامه تلویزیونی درپیوند با کرکترشان در این سریال سخن گفتند.

بازیگران سریال کمیدی نوروزی «زوج و فرد» در یک برنامه تلویزیونی ویژه نوروز 98 درپیوند با کرکتر جدید خود صحبت کردند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مرجانه گلچین»، «هدایت هاشمی»، «مهران غفوریان»، «یوسف تیموری» بازیگران سینما و تلویزیون ایران که بیشتر آن ها را در عرصه کمیدی دیدیم ، شام گذشته در یک ویژه برنامه نوروزی حضور یافته و از فعالیت های این روزهایشان سخن گفتند.

«مرجانه گلچین» درباره سریال نوروزی «زوج یا فرد» گفت : این روزها مصروف بازی در سریال «زوج یا فرد» هستیم و فلمبرداری آن تا 4حمل(فروردین) 98 ادامه دارد.

وی در ادامه افزود : خوشحالم در این سریال ایفای نقش می کنم چرا که حال و هوای با نشاطی دارد.

«هدایت هاشمی» دیگر بازیگر ایرانی گفت: «زوج یا فرد» سریال هیجان انگیزی است؛ با مجموعه بازیگرانی کار کردم که تاکنون تجربه همکاری با آن ها را نداشتم .

وی در پیوند با همین موضوع افزود : البته نکته جالب این سریال برای من این است که همسرم کرکتر عروس من را در سریال بازی می‌کند.

سپس پرداننده برنامه با اشاره به اندام ورزشی «یوسف تیموری» به شوخی به او گفت: شبیه آرنولد شدی! ورزش می‌کنی یا مکمل دارویی مصرف می‌کنی؟

«یوسف تیموری» در پاسخ به مجری گفت : بعد از جام‌جهانی روسیه که برای تماشای فوتبال رفتم، علاقمند به ورزش شدم و تصمیم گرفتم ادامه بدهم و هر روز کلپ ورزشی می‌روم. ورزش می‌کنم و اصلا داروهای انرژی زا مصرف استفاده نمی‌کنم.

در بخش دیگر این برنامه بانو « مریم گلچین» از تولد ۵۰ سالگی خود صحبت کرد و گفت: اصلا متوجه نشدم که این ۵۰ سال چگونه گذشت.

در بخش دیگری از این برنامه «مهران غفوریان» بازیگر سریال «درحاشیه» به همراه دختر خود حضور یافت و از زندگی متفاوت خود بعد از به دنیا آمدن دخترش صحبت کرد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر